Table of Contents
Zračna luka Zadar pod vodstvom direktora Josipa Klišmanića raspisala je javni natječaj za izdavanje dozvole i prava korištenja parkirnih mjesta unutar autotaksi stajališta Zračne luke Zadar d.o.o. prema kojemu se daje dozvola za 60 taksi stajališta, suprotno praksi koja je na snazi bila do raspisivanja natječaja kada su svoj posao mogli raditi svi oni koji su platili iznos koji je bio propisan. Naime, taksisti koji bi platili godišnji parking normalno bi radili, a takva praksa, napominju nam brojni taksisti s kojima smo razgovarali proteklih dana, zasmetala je pravom upravitelju Zračne luke Zadar i osobom koja vedri i oblači ovom institucijom, sinu Božidara Kalmete, Anti Kalmeti. Govore nam i kako je Josip Klišmanić u cijelom procesu odlučivanja bio marioneta.
‘Ante Kalmeta – specijalista za kontroling pravi je šef Zračne luke Zadar, a ne Josip Klišmanić’
A da je Ante Kalmeta, formalno zaposlen kao “pecijalista za kontroling” itekako povlašten i da mu se izlazi u susret kao nikome dosad ponajbolje svjedoči i obilata dokumentacija koju je prije dvije godine ekskluzivno objavio ZADAR News, a prema kojoj je upravo Ante Kalmeta uz odobrenje Josipa Klišmanića odlazio na edukacije, odsjedao u luksuznim hotelima po Europi, vozio se u business klasi i to sve na račun poreznih obveznika, odnosno na račun Zračne luke Zadar. I tada, kada smo pisali o aferi Kalmete mlađega, nakon poslanih upita, redakciji ZADAR Newsa dolazile su molbe Kalmeti bliskih ljudi da priču ne objavimo. Nudio nam se tada i ugovor sa Zračnom lukom Zadar u zamjenu za tišinu. Na to nismo pristali, već smo cijelu priču uz popratnu dokumentaciju objavili, a isti članak i danas možete pročitati ovdje.
OBJAVLJUJEMO TAJNE DOKUMENTE – Ante Kalmeta bio je zaposlenik Zračne luke Zadar tek mjesec dana, a onda je Josip Klišmanić na njega potrošio desetke tisuća kuna kako bi ga ‘na silu’ odveo na luksuzno putovanje u London
Nelegalan natječaj bez žalbenog roka i postavljanje monopola
Dakle, raspisivanjem natječaja očito se htio smanjiti broj taksista na Zračnoj luci Zadar, a s obzirom na natječajnu dokumentaciju koja je objavljena i koja je pravnih i ostalih rupa, interesantno je da nitko nije imao priliku poslati žalbu. Također, ono što je interesantno iz dokumentacije koja je bila dostupna ZADAR Newsu, evidentno je da je cijeli natječaj ilegalan i da se, primjerice, u istome nije tražila potvrda o nekažnjavanju osobe čija se tvrtka ili obrt javlja na natječaj. To bi, tvrde nam taksisti koji su oštećeni, bila otegotna okolnost mnogima koji su na natječaju pobijedili. Također, manjkavost cijelog farsičnog natječaja očituje se i u činjenici da se nije tražila potvrda o vlasništvu automobila osobe, tvrtke ili obrta koji se prijavljuje na natječaj, već, vjerovali ili ne, samo ugovor o najmu.
– To je ruganje sa zdravim razumom. Neki koji su dobili hrpu licenci uopće nemaju u svom posjedu automobile, već su se dogovorili s nekim i potpisali fiktivne ugovore o najmu vozila i tako su prošli. To je ruganje sa zdravim razumom i živa sramota Josipa Klišmanića, odnosno Ante Kalmete koji je kreirao cijeli ovaj proces kako bi neke ljude koji su zasmetali onima kojima je namjestio ovaj natječaj izbacio iz igre – tvrdi nam jedan od taksista i naglašava kako je Kalmeta mlađi u odličnim odnosima s jednim od onih koji su dobili najviše parkirnih mjesta.
– Neka vam mali Kalmeta objasni kako je moguće odlazi na ručkove i večere s onima koji su dobili najviše parkirnih mjesta i kako je moguće da su se prije javne licitacije mijenjale kuverte kad se vidjelo da neki ne prolaze. Sve to vam treba on objasniti. Ovakvim ponašanjem napravili su monopol gdje su neke j.d.o.o. firme koje su u vlasništvu jedne osobe pobijedile na ovom jadnom i usr***m natječaju. I Klišmanić i Kalmeta mlađi znali su da iza svih tih firmi stoje iste osobe, ali su firme registrirane na nećake, braću, i rođake onih koji su koncesije na kraju dobili.
Tko je mijenjao kuverte uoči javne licitacije?
Na naš upit otkud mu informacija da su se mijenjale kuverte u zadnji tren prije javne objave licitacije odgovara nam kako mu je to potvrđeno u Zračnoj luci Zadar.
– To je točno. I sad ti koji su dobili koncesije daju u podnajam svoja parkirna mjesta u zamjenu za proviziju ili keš na ruke. I danas na Zračnoj luci voze oni koji nisu prošli na natječaju, ali su zato dali novac ovima koji su dobili natječaj s fiktivnim automobilima da mogu voziti. Dakle, osobe koje su dobile najveći broj koncesija zapravo imaju nekoliko automobila, a ostali se daje u podnajam. Sve to omogućio im je mali Kalmeta jer u natječajnoj dokumentaciji ne stoji da morate biti vlasnik automobila, već da morate imati ugovor o najmu. To je skandalozno i kretenski napisano i s očitim ciljem da se nekome pogoduje – tvrdi nam još jedan taksist nezadovoljan načinom na koji je raspisan natječaj.
Na natječaju su “pobijedili” i oni koji su se javili van zakonskog roka
Još jedan taksist objasnio nam je kako su pojedinci koji su se prijavili nakon 12 sati, a zakonski rok do kojega su se primali zahtjevi bio je do 14. ožujka 2022. godine u 12:00 h, unatoč tome što su se prijavili nakon 14. ožujka 2022. godine u 12 sati – prošli na natječaju iako u natječajnoj dokumentaciji jasno stoji: “Do naznačenog roka ponude moraju biti fizički dostavljene u Zračnu luku Zadar, neovisno o načinu dostavljanja. Otvaranje ponuda je javno te će se održati 14. ožujka u 12:00 h u prostoru restorana Zračne luke Zadar”.
– Eto vidite, ni to nije ispoštovano, a gospodin Klišmanić rekao je da je sve s natječajem u redu. Međutim, kao što vidite, s natječajem ništa nije u redu. Zračna luka Zadar ovim je potezom izbacila 40 obitelji i obrtnika iz biznisa koji nam je kruh značio. Očito je kako se radi o namještaju natječaja koji je nelegalan i zahtijevamo da se isti poništi. Ovo nema smisla. Mogli ste se i vi javiti s 500 vozila, a da zapravo nemate niti jedno u svom posjedu. Dovoljno je da imate fiktivni ugovor o najmu vozila koji kasnije raskinete i počnete s dilanjem parking mjesta nakon što dobijete natječaj. Zbog čega je to odrađeno jasno je i pticama na grani. Ovom prilikom poručujemo i Josipu Klišmaniću i Anti Kalmeti da ih može biti sram. Očito je i da jabuka ne pada daleko od stabla kada je u pitanju uhljeb Ante Kalmeta. Može vas sve skupa biti sram – govori nam još jedan od ogorčenih taksista s kojim smo se našli ovih dana.
‘Uhljeb Ante Kalmeta upravlja Zračnom lukom Zadar, on i Klišmanić su u strahu”
Izvor ZADAR Newsa iz Zračne luke Zadar rekao nam je kako su Klišmanić i Kalmeta mlađi u strahu zbog cijele situacije. Kazao nam je i kako je cijeli natječaj jako loše osmišljen i da mnogi u Zračnoj luci Zadar nisu zadovoljni s ovakvim raspletom.
– Navodno je jedan od taksista koji nije prošao na natječaju već nekoliko puta prijetio Josipu Klišmaniću i Anti Kalmeti premlaćivanjem, ali oni to nisu prijavili policiji. Bilo je i jeb**** majke Kalmeti i Klišmaniću prilikom ulaska u Zračnu luku, ali zasad je sve ostalo na verbalnim prijetnjama. Iskreno se nadam da će se natječaj poništiti i da će svi imati jednake uvjete za rad. Iskreno, ovo je smiješno i nakaradno. Ovdje svi znamo da je Klišmanić samo osoba na funkciji, a da sa svime upravlja Ante Kalmeta. To je javna tajna. Mene je kao zaposlenika Zračne luke Zadar sram da se ovo odigralo ovako i s očitom namjerom da se nekome pogoduje, a onda taj netko temeljem manjkavosti namještenog natječaja dalje dila koncesije – tvrdi naš izvor iz Zračne luke Zadar koji je, logično, s obzirom na svoj posao, htio ostati anoniman.
NASTAVLJA SE…