Table of Contents
Predstavnica koncesionara tvrtke Zadar international port operation (ZIPO) Rebeka V Pevec u svom javno istupu demistificirala je stanje oko koncesije putničkog dijela luke Gaženica. Kome nije bilo jasno sada je valjda jasno da sve što su Longin i Škifić govorili po tom pitanju, od prve do zadnje riječi je laž. ZIPO nema nikakvu ugovorenu obvezu, čak niti dogovorenu da uspostavi homeport, Zadar ne posjeduje infrastrukturu za takvo što, kruzeri se neće puniti janjetinom, teletinom, krumpirima, pomidorima iz zadarskog zaleđa.
Za luku u koju je RH sa pristupnim cestama utrošila preko 2,1 milijarde kuna zarada od koncesije neće biti 15-20 milijuna kuna godišnje kao što su tvrdili njih dvojica, pokazalo se da nije čak ni oko 2 milijuna kuna kao što smo tvrdili mi, već manje (u najuspješnijoj turističkoj sezoni 2019 godine cca 1,8 milijuna). Budući da RH plaća koncesionaru najam prostora u luci Gaženica za carinu i policiju ispada da je financijski učinak koncesioniranja oko nule ako ne i ispod.
I što sada? Sa gorčinom a ne likovanjem mogu ustvrditi da sve na što smo ukazivali pokazalo se istinitim i u pogledu Gaženice i u pogledu DOGUSa i u pogledu mnogih drugih stvari. Umjesto da institucije napokon reagiraju nas se progoni po sudu zbog navodnih kleveta, upada u dom zbog navodnih prijetnji.
Dražina i ekipa iz Državnog odvjetništva nemaju vremena baviti se Gaženicom, slučajevima gdje su u pitanju stotine milijuna. Imaju previše posla oko analize mog facebook profila, što tamo pišem i objavljujem da bi se bavili trivijalnim milijunskim štetama. Nakon misije SAS Robertu Škifiću je povjerena misija Gaženica koju uspješno ili neuspješno provodi, ovisno s koje strane se gleda, iz kojeg interesnog kuta. Nakon pretvorbe i privatizacije, ratnog profiterstva za koje nitko nikada nije odgovarao trideset godina poslije ista meta isto odstojanje, nitko za ništa ne odgovara.
Vijećnik u županijskoj skupštini Zadarske županije Marko Pupić-Bakrač.