Table of Contents
Dugo najavljivani megaspektakl na kojemu bi 30. kolovoza na Višnjiku trebala nastupiti pjevačica Rita Ora, prema svemu sudeći, skupo će koštati Zadrane jer prodaja ulaznica ide katastrofalno loše, tvrde naši dobro upućeni izvori.
Očit megapromašaj kineziologa na čelu Turističke zajednice Grada Zadra, Marija Paleke dosegao je svoj vrhunac danas kada je gradska tvrtka Višnjik medijima poslala priopćenje kako preko vikenda daju popust od 30% na ulaznice.
Obiteljska vikend akcija po uzoru na vikend akcije pijanih vozača
Baš kao što Policijska uprava zadarska svakog ponedjeljka informira građane putem medija o provedenoj ‘vikend akciji’ i najpijanijim vozačima, tako je i Višnjik danas, po uzoru na popularni policijski slogan građanima odlučio ponuditi 30% popusta na obiteljske.
– Šaljemo obavijest o obiteljskoj vikend akciji tijekom koje će u subotu i nedjelju biti moguće kupiti ulaznice za nastup Rite Ora u Zadru 30. kolovoza 2019. po 30 % povoljnijoj cijeni – stoji u priopćenju Višnjika.
Kako doznaje redakcija portala ZADAR News, Turistička zajednica Grada Zadra uložila je preko svoje Facebook stranice “Zadar.travel” popriličan novčani iznos kako bi građane informirali o prodaji karata. Međutim, karte se ne prodaju.
– Prodaja karata je jako loša. Ljude jednostavno ne zanima Rita Ora, Domenica ni Franka Batelić. Nažalost, da bi pokrili sve troškove u zaduženje ćemo morati mi, ali i Višnjik jer netko mora pokriti trošak ovog neuspjeha. Sad pokšavamo putem nagradnih igara podijeliti karte kako bi dvorana izgledala što je moguće punija i to je žalosno – kazao je za ZADAR News jedan od visokopozicioniranih članova Turističke zajednice Grada Zadra.
Bezobrazni Mario Paleka: “Ne znam ja ništa”
Kako bi provjerili je li točan podatak da će se Turistička zajednica Grada Zadra i Višnjik morati dodatno zadužiti kako bi pokrili dugove, odlučili smo kontaktirati čelne ljude te dvije organizacije. Prvi, Mario Paleka nije znao odgovoriti na naše pitanje koliko je novaca uloženo u kampanju putem Facebook stranice “Zadar.travel”. Nije znao ni ukupan broj podijeljenih/prodanih karata.
– Ja vam to ne znam, pošaljite nam upit e-mailom. Ne znam ni koliko smo novaca uložili u Facebook kampanju. Javite nam se e-mailom – kazao nam je Paleka.
Na naš dodatan upit može li nam išta odgovoriti telefonski, odgovoro je da ne može.
– Ma ne, ništa, ma ništa, samo e-mail – kazao nam je Paleka, da bi nakon toga vrlo drsko poklopio slušalicu.
S druge strane, direktor Višnjika nam se kulturno javio na telefon i ponudio neke odgovore.
– Prodaja ide. Građanstvo ćemo, baš kao što sam rekao na Gradskom vijeću, nakon koncerta informirati o cijeloj financijskoj konstrukciji projekta. To je sve što za sada mogu kazati – rekao nam je Karlović.