Table of Contents
Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula je projekt izrade biciklističke destinacije koji bi trebao svjetlo dana ugledati sredinom 2016. godine.
Projekt se sastoji od ukupno 7 faza u kojima su obuhvaćene razne aktivnosti od analize same destinacije u turističkom i ciklo-turističkom smislu, potencijala za ciklo-turizam u geografskom i klimatskom smislu, trasiranja, kategorizacije i klasifikacije biciklističkih staza i ruta pa do izrade vizualnog identiteta, labelinga, edukacije lokalnih subjekata i promocije na ciljanim ciklo-turističkim tržištima.
“Zadarska županija je gotovo bez konkurencije u Hrvatskoj i široj okolici po potencijalima za ciklo-turizam i očekujemo kroz 3-5 godina da gosti na biciklima budu jedni od nositelja turizma u pred i post sezoni” – kazala je Mihaela Kadija, direktorica turističke zajednice Zadarske županije.
Zadarska županija svojim resursima i potencijalom područja za razvoj ciklo-turizma, posebice prostora Vranskog jezera, Podvelebitskog područja, Ravnih kotara i ličko-pounskog dijela županije, predstavlja ozbiljnu konkurenciju na tržištu. Stoga je, kako bi se osiguralajedinstvena standardizacija te marketinški pristup, Turistička zajednica županije preuzela brigu o ovom projektu uz podršku lokalnih turističkih zajednica županije.
Cjelokupan projekt brendiranja županije kao destinacije ciklo-turizma dugoročan je projekt koji predviđa 2015. i 2016. godinu kao startne godine u razvoju brenda.