Table of Contents
Facebook je, naime, objavio kako korisnici te najveće društvene mreže trenutno pogledaju četiri milijarde videa dnevno, što je značajan porast u odnosu na tri milijarde u siječnju i milijardu u rujnu prošle godine. Većina analitičara trenutno tvrdi kako bi video oglašavanje moglo biti novi, obećavajući, izvor prihoda, barem u naredne dvije godine.
Google nije iznio brojke o tome koliko korisnici gledaju videa, kao ni prihode od YouTubea, iako je kompanija u siječnju 2012. godine objavila kako imaju četiri milijarde pogledanih videa dnevno.
Brokerage Cowen & Co predviđa da će YouTube do kraja godine dosegnuti 7,9 milijardi dnevnih pogleda, što bi moglo donijeti 5,9 milijardi dolara prihoda. Što se Facebooka tiče, Brokerage Cowen & Co predviđa da će prihodi od video oglašavanja ove godine dosegnuti milijardu dolara. Facebook je u ožujku 2014. godine pokrenuo auto-play video oglase., prenosi Lider.hr.