Table of Contents
Dellov CCO Steve Felice otkrio je neke tvrtkine planove za mobilne uređaje. Prema njegovim riječima, kompanija i dalje ostaje potpuno predana segmentu osobnih računala, no ima i ambiciozne planove za širenje na tržište tableta.
Felice smatra da je tržište tableta još širom otvoreno te vidi priliku za konkuriranje iPadu u segmentu gdje Apple nije dominantan – onom poslovnih korisnika. Dell već ima brojna računala i rješenja za poslovne korisnike, a tablet bi u takvom okruženju zaposlenicima mnogih kompanija olakšao neke svakodnevne radnje.
Poput Lenova, HP-a i Nokije, Dell također priliku za popularizaciju tableta u poslovnom svijetu vidi u modelima s Windowsima 8, premda su mogući i novi uređaji zasnovani na Androidu. Steve Felice ističe da kompanija već ima razrađenroadmap za tablete, a postupno najavljivanje novih uređaja možemo očekivati u drugoj polovici ove godine. Osim tableta, Dellu je sve zanimljivije i tržište ultrabookova koje bi moglo značajnije rasti ove godine – tvrtka je već predstavila prvi uređaj u ovoj kategoriji, Dell XPS 13 po cijeni od 995 dolara.