Otvori članak

Blumenschein: Zbog nerada odgovornih zadarska košarka gubi vjerne fanove u dvorani!

Foto: Hrvoje Mihajlic

Table of Contents

Foto: Hrvoje Mihajlic
Foto: Hrvoje Mihajlic

Na web stranici Overtimea, kompanije usmjerene prema sportskom marketingu, izašao je tekst u potpisu vlasnika Brune Blumenscheina na koji ga je potakla proslava 50. godišnjice Tornada.

Već sam naslov teksta „Nemoguća situacija, 20.000 fanatičnih fanova, ali 2.000 posjetitelja“, govori o njegovoj provokativnosti.

U uvodnom dijelu Blumenschein na romantičarski način upoznaje čitatelje s povijesti zadarske košarke i njezinim vjernim navijačima.

Priča je sve

Liverpool je sinonim za nogomet, Wimbledon za tenis, Monaco za formulu, a Zadar za strastvene košarkaške fanove. Još od davne 1965. godine…

Zadar je, nastavlja Blumenschein, grad s dugom košarkaškom tradicijom, njegov klub je bio nacionalni prvak sa brojnim poznatim igračima poput Krešimira Ćosića, Dina Rađe, Pina Gjergje. Spominje i Jazine, gdje su, opisuje, brojni navijači bodreći igrače praktički bili na terenu sa svojim velikanima.

Nešto je pošlo u krivu…, zaključuje potpisnik teksta, iznoseći činjenicu kako je od 2008., otkako je zadarska košarka premještena na Višnjik, sve manje posjetitelja na utakmicama. Tek 2.000 navijača u dvorani, koliko ih se broji u vrijeme utakmica s nekim manjim klubovima, zabrinjavajuća je brojka…

Strast nije izgubljena

Strast? Ona nije nestala! – kategorički će Blumenschein koji dokaz tomu pronalazi upravo u proslavi 50. godišnjice Tornada.

Fanovi nisu izgubili strast. Ljubav prema košarci nije nestala. Samo ih se treba pogurati, vratiti im razlog da požele biti dio zadarske košarkaške priče, kaže u tekstu uz napomenu „Odgovorni trebaju zaboraviti na priču „Ako vole klub, dolazit će“. Ljudi 2015. je!

Nedostatak novca ne smije biti izlika

Zadar je, zaključuje stručnjak za spajanje sporta i poslovnog svijeta, očiti primjer ne obavljanja dobrog posla. Nedostaju promo eventi, klupski menadžeri zaboravljaju koliko je važno pričati priče o zadarskoj košarci i uspostavljati čvrstu poveznicu između navijača i samoga tima. Od zadarske košarke valja napraviti brend, prepoznatljiv u svijetu. Izvlačenje na nedostatak novca je neopravdano, kaže, jer dobri stručnjaci lako će pronaći sredstva u lokalnim tvrtkama.

Komentari

Posljednje

Sretan Božić

Sretan Božić

Svim ljudima želimo sretan i blagoslovljen Božić.

Members Public
Objavom demantija Novi Radio i Zadarski list priznali da su objavljivali laži o novinaru Hrvoju Bajlu. Sada im slijede tužbe, kao i onima koji nisu objavili demantije

Objavom demantija Novi Radio i Zadarski list priznali da su objavljivali laži o novinaru Hrvoju Bajlu. Sada im slijede tužbe, kao i onima koji nisu objavili demantije

Radijska postaja s pripadajućim portalom, Novi radio, objavila je danas dva demantija vlastitih članaka na svojim službenim web stranicama povodom laži koje je na kolegiju gradonačelnika nedavno iznio gradonačelnik na odlasku, Branko Dukić, a koje je isti portal s radio postajom prenio.

Members Public