Table of Contents
Na web stranici Overtimea, kompanije usmjerene prema sportskom marketingu, izašao je tekst u potpisu vlasnika Brune Blumenscheina na koji ga je potakla proslava 50. godišnjice Tornada.
Već sam naslov teksta „Nemoguća situacija, 20.000 fanatičnih fanova, ali 2.000 posjetitelja“, govori o njegovoj provokativnosti.
U uvodnom dijelu Blumenschein na romantičarski način upoznaje čitatelje s povijesti zadarske košarke i njezinim vjernim navijačima.
Priča je sve
Liverpool je sinonim za nogomet, Wimbledon za tenis, Monaco za formulu, a Zadar za strastvene košarkaške fanove. Još od davne 1965. godine…
Zadar je, nastavlja Blumenschein, grad s dugom košarkaškom tradicijom, njegov klub je bio nacionalni prvak sa brojnim poznatim igračima poput Krešimira Ćosića, Dina Rađe, Pina Gjergje. Spominje i Jazine, gdje su, opisuje, brojni navijači bodreći igrače praktički bili na terenu sa svojim velikanima.
Nešto je pošlo u krivu…, zaključuje potpisnik teksta, iznoseći činjenicu kako je od 2008., otkako je zadarska košarka premještena na Višnjik, sve manje posjetitelja na utakmicama. Tek 2.000 navijača u dvorani, koliko ih se broji u vrijeme utakmica s nekim manjim klubovima, zabrinjavajuća je brojka…
Strast nije izgubljena
Strast? Ona nije nestala! – kategorički će Blumenschein koji dokaz tomu pronalazi upravo u proslavi 50. godišnjice Tornada.
Fanovi nisu izgubili strast. Ljubav prema košarci nije nestala. Samo ih se treba pogurati, vratiti im razlog da požele biti dio zadarske košarkaške priče, kaže u tekstu uz napomenu „Odgovorni trebaju zaboraviti na priču „Ako vole klub, dolazit će“. Ljudi 2015. je!
Nedostatak novca ne smije biti izlika
Zadar je, zaključuje stručnjak za spajanje sporta i poslovnog svijeta, očiti primjer ne obavljanja dobrog posla. Nedostaju promo eventi, klupski menadžeri zaboravljaju koliko je važno pričati priče o zadarskoj košarci i uspostavljati čvrstu poveznicu između navijača i samoga tima. Od zadarske košarke valja napraviti brend, prepoznatljiv u svijetu. Izvlačenje na nedostatak novca je neopravdano, kaže, jer dobri stručnjaci lako će pronaći sredstva u lokalnim tvrtkama.